Fashion

Campanie Dolce & Gabbana la adresa celor care îi critică pentru faptul că oferă creaţii vestimentare Melaniei Trump

Share pe Facebook

Domenico Dolce şi Stefano Gabbana sunt cunoscuţi pentru nenumăratele controvese pe care le-au stârnit de-a lungul timpului, cea mai recentă vizând creaţiile vestimentare oferite primei doamne a Statelor Unite ale Amercii, Melania Trump. Atunci când Casa Albă a publicat, în urmă cu câteva luni, primul portret oficial al Melaniei Trump, în care prima doamnă poartă un sacou negru şi un inel de logodnă cu diamant de 15 carate, Gabbana a publicat fotografia pe propria pagină de Instagram, cu mesajul: #Femeie D&G. Frumos. #Melania Trump. Mulţumesc. #Fabricat în Italia. Fapt care a stârnit un val de reacţii negative la adresa casei de modă italiană, pe motiv că cei doi au oferit creaţiile lor Melaniei Trump, în condiţiile în care majoritatea designerilor vestimentari au refuzat să o facă din pricina viziunii politice a soţului ei.

Foto: Instagram

Acum, Dolce & Gabbana a lansat o campanie prin care îi ironizează pe toţi cei care au criticat decizia lor de a îi oferi ţinute Melaniei Trump. Campania conţine tricouri albe inscripţionate cu numele brandului, alături de mesajul “#Boycott” şi o inimă roşie, puse în vânzare la preţul de 245 de dolari. Adiacent, a fost lansat şi un videoclip (pe pagina de Instagram a lui Stefano Gabbana) în care cei doi designeri scandează, alături de modele îmbrăcate cu tricoruile albe, ”Boicot”, agitând pancarte şi bannere cu acelaşi mesaj, sub o ploaie de confetti. Postarea este însoţită de mesajul Toţi iubitorii şi toţi «#haterii» retrăind «#boycottdolcegabbana».

Foto: Instragram

 

Tot pe contul de Instagram, Gabbana a scris Mulţumesc! «Haterilor!» Vă rog să vă amintiţi să boicotaţi Dolce & Gabbana, mesaj postat în descrierea unei fotografii în care Melania Trump este surprinsă la întâlnirea cu Papa Francisc (unde prima doamnă a purtat o rochie neagră cu mâneci lungi, drapată până la călcâie, şi un voal negru asortat). Melania Trump a fost aspru criticată în mediul online la sfârşitul lunii mai, când, în timpul unei vizite în Italia, a purtat o haină Dolce & Gabanna viu colorată, înflorată, în stil baroc, în valoare de 46.000 de euro, gest considerat de majoritatea ca fiind excesiv. 

 

viewscnt

Articole recomandate